Contoh Naskah Drama lenong betawi

Contoh Naskah Drama lenong betawi - Kami akan sampaikan disini Contoh Naskah Drama lenong betawi lengkap sekali sehingga anda bisa mendapatkan Contoh Naskah Drama lenong betawi dini selengkapnya dan tentunya ini akan bisa menjadi Contoh Naskah Drama lenong betawi untuk pertunjukan anda dan tentunya Contoh Naskah Drama lenong betawi ini akan bisa menjadi salah satu prestasi anda disaat anda melakukan Drama dengan teman-teman anda dipentas. Ini adalah salah satu Contoh Naskah Drama lenong betawi terbaik yang bisa kami posting dan bisa menjadi pelajaran yang sangat berguna sekali karena Cerita Contoh Naskah Drama lenong betawi ini sangat menyentuh hati, kocak dan sangat menyenangkan sekali saat dipentaskan dengan teman-teman nantinya.

Untuk itu dapatkan Contoh Naskah Drama lenong betawi ini disini yang kami berikan lengkap sehingga bisa menjadi pertunjukan yang sangat bagus sekali, dan anda akan mendapatkan nilai bagus untuk Contoh Naskah Drama lenong betawi ini, lengkap sekali Contoh Naskah Drama lenong betawi ini dan pastinya kamu semua akan puas dengan Contoh Naskah Drama lenong betawi tersebut, dan untuk untuk itu langsung dapatkan Contoh Naskah Drama lenong betawi dibawah ini yang sobat semua.

Naskah Lenong “Kantin Mpok Konde”

Dalang: AJI

Mpok Konde: HANA “Baik, Suka ngebales”

Ghas (Ghaspol): GHASSA “Sombong, Boke”

Tukinem: AFNA “Bolot, Nyolot”

Ipeh: WAFA “Bindeng, Narsis”

Ruru: SYAKIRA “Cadel, Cengeng”

Pak Justin: TAUFIQ “Berwibawa, Boke”

Konglomerat: AJI “Sombong, Boke”


Eh penonton! Pada kenal mpok konde gak? Yaudah deh aye jelasin.

SLB Cang Duloh merupakan Sekolah satu-satunye yang paling terkenal di wilayah Kebon Jeruk Jakarta Tengah. Ni sekolah set dah betawi banget. Sekolah ni gak menerime anak yang bersuku selain Betawi. Tapi enteh kenape Cang Duloh mau menutup ni sekolah. Eeeeh aye lupa sekolah ini pan ditutup karena namanye. Ade yang tau gak SLB kepanjangannye ape? Kite denger sambutannye yuk.


Assalammu’alikum Wr. Wb.

Kami dari kelompok II akan membawakan lenong bertema sekolah yang berjudul “Kantin Mpok Konde”. “Kantin Mpok Konde” adalah kantin baru yang berada di SLB Cang Duloh. Alias Sekolah Lupa Bayar Cang Duloh. (Perkenalan Tokoh)


Awan mendung menyelimuti SLB Cang Duloh dipagi itu. Para siswa telah memasuki kelas dan belajar. Sementara itu Pak Justin guru yang tidak mengajar mengantar pedagang kantin baru, Mpok Konde.

Pak Justin: “Makasih ye Mpok Konde, udeh mau dagang di kantin eni. Pan mpok tau udeh 2 minggu gak ade pedagangnye.”

Mpok Konde: “Hehehe, kagak pape Pak, pan aye nyari rejeki juge. Aye pan juge sayang bener ame anak-anak, kaye bapak jadi guru.”

Pak Justin: “Ah mpok bise aje nih, kios mpok lumayan besar mpok tapi bangkunye cume eni. Ini kuncinye bahan masak udeh ade kok mpok.”

Mpok Konde: “Makasih ye Pak Justin.” (Segera menempelkan lebel “Kantin Mpok Konde”)

Kring Dumplak-Dumplak Kring Dumplak-Dumplak eaeoeaeo Waktunya Istirahat.

Bel istirahat berbunyi, waktu yang cukup lama untuk istirahat, Mpok Konde mengira kantin barunya akan diserbu.

Mpok Konde: “Penglaris, Penglaris. Bel istirahat bunyi kantin aye pasti laku.”

20 Menit Berlalu.

Mpok Konde: “Mane pelanggannye! (Kesal menangis)”

Ghas: “Eh, mpok penjage kantin baru ye!”

Mpok Konde: “Alhamdulillah. Iya aye mpok Konde ayo kesini ke Kantin Mpok Konde. Situ makan ape aje ade! Cuma aye gak jual daging babi.”

Ghas: “Ih sory dory mory ye, aye pan gak lepel ame gak demen makan makanan kampungan kaye begitu. Makanan aye tu ye, steak, sushi, salat, pisa, macem-macem dah. Liat aje kalung, gelang, cincin aye keren pan belinye di Jerman nih mpok.”

Mpok Konde: “Jerman mane?”

Ghas: “Jejeran Matraman.”

Mpok Konde: “Jeee ileh gayenye kaye anek presiden ente. Aye ma kagak demen nih yang modal kaye begini. Eh enakan juge gado-gado, ketoprak, karedok dari pade tuh si lalet-lalet tuh mente semue.”

Ghas: “Tapi ye, keliatannye mpok baru pan. Jadi aye mau deh ape tuh karedoknye atu.”

Mpok Konde: “Logat ente Sombong bener dah. Eh kaye gak penting asalkan otak nih pinter.”

Ghas: “Eh Mpok nantangin aye, gini-gini mpok nilai aye 10 semue cakep pan mpok!”

Mpok Konde: “Widih cakep tuh nyang lain barape?”

Ghas: “100”

Mpok Konde: “Tapi percume juge aye ngomong ame situ, suombongnye selangit!”

Ghas: “Eh mpok aye tuh pinter! Otak aye encer nih.”

Mpok Konde: “Pantes aje kaye begitu orang gak punye otak. Encerkan otaknye.”

Ghas: “HHh, aye tantangin aje deh mpok. Aye kasih pertanyaa ame mpok, kalo mpok gak bise jawab, mpok bayar seribu nah mpok kasih pertanyaan ke aye kalo aye gak bise jawab aye bayar sepuluh ribu.”

Mpok Konde: “Aye gak takut!”

Ghas: “Berape cm tinggi menare kembar di singapura kota singa beranak?”

Mpok Konde: “Nih, 1000 aye gak tau! Berape jumlah bintang di langit ini?”

Ghas: “Berape ye? Pertanyaanye gak masuk akal nih!”

Mpok Konde: “Katanye otaknye encer!”

Ghas: “Nih, 10.000 tapi apaan jawabannye?”

Mpok Konde: “Nih 1000 pan aye gak tau!”

Ghas: “Iiiiih rugi deh aye! Karedoknya gak jadi!”

~

Mpok Konde: “Penglaris-penglaris!”

Tukinem: “Baru ye mpok! Kenalin aye Tukinem.”

Mpok Konde: “Oh iye-iye, nama aye Mpok Konde.”

Tukinem: “Ape, aye anak sekoleh mpok masa aye pake konde dikira mau kondangan. Eh mpok, tadi abis ketemu si Ghas ye sombong bener pan mpok!”

Mpok Konde: “Iye sombong bener. Set dah.”

Tukinem: “Eh mpok yang sombong si Ghas bukan aye masa mpok ngatain aye sombong. Gini-gini aye anaknye Mr. Bolot!”

Mpok Konde: “Mr. Bolot yang pelawak entu?”

Tukinem: “Yang pelawak babe aye bukan aye gimane sih mpok. Aye juge gak punye cite-cite jadi pelawak!”

Mpok Konde: “Nyang penting situ gak ikut-ikutan bolot pan?”

Tukinem: “Apa? Aye Bolot babe tu yang bolot, jelas-jelas beda mpok aye GAK bolot aye cuma… Budeg!”

Mpok Konde: “Yaudalah apa situ kata dah. Mau mesen ape?”

Tukinem: “Aye gak mimisan mpok, mpok punye mate kan. Yaudah deh aye mau mesen minuman aje deh.”

Mpok Konde: “MINUMANNYE APE!”

Tukinem: “Jeruk Anget.”

Mpok Konde: “Ade aye,,,,, nih jeruk anget ABIS AYE MASUKIN MAGICGER BIAR ANGET!”

Kring Dumplak-Dumplak Kring Dumplak-Dumplak eaeoeaeo Kembali Belajar.

Tukinem: “Udah ah aye mau masuk dulu!”



Mpok Konde: “Pade kurang asem bener dah tuh ame aye. Jam segini mending aye tudur aje.

Mpok Konde tertidur dengan pulasnya. Hingga pukul 11.00.

Kring Dumplak-Dumplak Kring Dumplak-Dumplak eaeoeaeo Istirahat kedua.

Mpok Konde pun terbangun dari tidur pulasnya.



Mpok Konde: “Ya ampun, aye mimpi indah banget ye. Ketemu Agnes Mo Nikah.”

(Ipeh masuk sambil poto-poto)

Mpok Konde: “Eh dek sini, makan di kantin aye!”

(Hanya tersenyum dan mengangguk, menarik Mpok Konde untu Poto”

Mpok Konde: “Kirim ya dek ke fax aye. Nah duduk, namanye siape mau makan ape?”

(Tersenyum)

Ipeh: “Nama ayeh Ipeh, aye minte mie ayam pake telor dah mpok!”

Mpok Konde: “Iye-iye. Maap-maap kate ni ye tapi, Ipeh lagi pilek?”

Ipeh: “Nggak kok mpok udeh lame.”

Mpok Konde: “Eh penonton! Cakep-cakep bindeng.”

Ipeh: “Eh penonton, kalo aye diem cakep pan.”

Mpok Konde: “Nih peh, sejak kapan ente begitu.”

Ipeh: “Waktu aye kecil, aye sempet tenggelem mpok di kolam ikan, terus aernye masih ade deh mpok.”

Mpok Ipeh: “Ya Ampun. Ikannye ikut masuk gak tuh?”

Ipeh: “Aye gak tau juge sih mpok, tapi kayanye cacingnye deh mpok, liat aje aye kaye cacing kepanasan begini.” (Sambil joget-joget)

Mpok Konde: “Yaudeh makan dah tuh, kali aje cacingnye keluar tibe-tibe.”

(Ruru dateng)

Ipeh: “Eh belon kenyang juge situ?”

Ruru: “Belom nih peh.”

Ipeh: “Mpok mau makan kali die nih mpok!”

Ruru: “Kenalin nama aye Lulu…”

Mpok Konde: “Oh Lulu.”

Ruru: “Bukan, Lulu.”

Mpok Konde: “Iye, Lulu pan.”

Ruru: (Nangis) “Bukan, nama aye Lulu.”

Ipeh: “Wayolo mpok nangisin anak orang aje (Sambil Moto)”

Mpok Konde: “Lah aye gak tau nangis kenape? Situ lagi moto-moto.”

Ipeh: “Namanye tuh Ruru pake R.”

Mpok Konde: “Oh, iye Ruru pake R ye.”

Ipeh: “Nih mpok aye udah abis.”

Mpok Konde: “Eh bayar dulu.”

Ipeh: “Tadi pas mesen aye bilang ape?”

Mpok Konde: “Minte Mie Ayam peke telor satu.”

Ipeh: “Nah, makasih ye mpok aye minta trus dikasih, Bye!”

Mpok Konde: “Nah ente mesen apa Ruru?”

Ruru: “Aye mesen Natsi Goleng pake Telol.”

Mpok Konde: “Tapi ente bayal ye, jangan kaye si Ipeh tuh, ngibul!”



Ruru: “Iye mpok. Nih abis. Belapa mpok?”

Mpok Konde: “Sejujulnya halganya sih 2 libu tapi aye diskonin deh jadi 4 libu.”

Ruru: “Aye tawal deh jadi 10 libu.”

Mpok Konde: “Oh boleh deh.”

Ruru: “Yaudah ya mpok Assalammu’alaikum.”



Pak Justin: “Mpok Konde, kenalin ini konglomerat, pendane sekolah kite. Beliau mau tau makanan mpok.”

Konglomerat: “Iye mpok Konde, aye sekalian mau nraktir pak Justin.”

Mpok Konde: “Eh penonton! Konglomerat pan orang kaye pan!”

Konglomerat: “Mpok Konde, aye ame pak Justin pesen Nasi empingnya aje 2.”

Mpok Konde: “Siap…. Pak”



Mpok Konde: “Sambil liat bapak-bapak makan aye mau nyanyi ah!”


Mpok Konde: “16 Agustus tahun ’45.”

Pak Justin: “Maap maap kate nih ye mpok, sebagai guru PKN lagunye saleh, ulang napa mpok.”

Mpok Konde: “16 Agustus tahun ‘45”

Pak Justin: “Masih saleh mpok!”

Mpok Konde: “Dengerin dulu dong dikata aye Pak Saleh! 16 Agustus tahun ’45 besoknye hari kemerdekaan kite.”

Pak Justin: “Ooh aye juge punye mpok! 18 Agustus tahun ’45 kemarennye hari kemerdekaan kite.”

Konglomerat: “Aye juge punye. 15 Agustus tahun ’45.”

Mpok Konde&Pak Justin: “Haaah?”

Konglomerat: “15 Agustus tahun ’45 lusanye hari kemerdekaan kite.”

Koor: “Hari Merdeka Nusa dan Bangsa hari brojolnye bangsa Indonesie Merdeka, sekali meredeka merdeka lagi selama hayat masih di dalam perut kite tetap setia, tetap setia mebela Negara kita kita tetap setia, tetap setia mempertahankan Indonesia.”

Pak Justin: “Pak Konglomerat, aye duluan ye Mpok duluan. Makasih ye pak konglomerat.”

Konglomerat: “Dari tadi siswanye ada yang ngutang gak mpok?”

Mpok Konde: “Alhamdulillah gak ade pak!”

Konglomerat: “Semuanye berape mpok?”

Mpok Konde: “Karna cuma ame emping jadinye 10 ribu.”

Konglomerat: “Untuk ngasih kesan pertame. Aye ngutang dulu ye, tagihnye ama anak aye si Ghas, Ghaspol.”



Mpok Konde: “Eh penonton. Mau tau pesan dari cerita ini? (Ngebagiin kertas) Tulislah di kertas itu.”

Koor: “Wassalammu’alaikum Wr. Wb.

Saat ini anda sudah membaca tentang Contoh Naskah Drama lenong betawi yang kami berikan diatas, semoga bisa menjadi info bermanfaat ya, dan jangan lupa baca selengkapnya disini untuk Kumpulan Naskah Drama yang lainnya juga.

Belum ada Komentar untuk "Contoh Naskah Drama lenong betawi"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel