Lelaki tak hensem dapat perempuan cun.

wei wei..heran jugak la.dia muka macam lepat basi ja, tadak kelulusan.
tapi awat dia dapat awek cun kelulusan tinggi pulak tu?
rasa2 boleh ka parent perempuan trima lelaki camtu


time nak kawin nanti mesti susah..
mesti mak perempuan tu kata...
"ayahnya, anak kita ada something takkena ni.dah kena buatan org"
"jom bawak p darus syifa"

lepas p darus syifa..jeng-je-jeng
ustaz kata tadak apa pun
memang depa ikhlas menyintai satu sama lain.jodoh depa kuat

~mak perempuan masih tak percaya dan takboleh trima hakikat

Belum ada Komentar untuk "Lelaki tak hensem dapat perempuan cun."

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel